Servis
V každej prevádzke, kde sa niečo produkuje - či už je to jedlo, alebo čokoľvek iné, tam vždy pri výpadku kľúčoveho zariadenia prichádza k veľkym stratám.Toto si veľmi dobre uvedomujeme.
Okrem toho že môžu vypadnúť tržby z ktorých každá prevádzka žije, tak pokazené zariadenie často výrazne zkomplikuje prácu personálu a neraz aj ohrozí celý chod prevádzky.
Servisnú činnosť vykonávame už od roku 1991 na všetky produkty dodané spoločnosťou ALVEX a ktoré podliehajú servisu. Poskytujeme servisné služby predovšetkým vlastným servisným tímom, hoci je zopár značiek, pre ktoré sme len zberné miesto a produkty, ktoré potrebujú servis sa posúvajú do autorizovaných servisných stredísk (väčšinou je to podmienka výrobcu ). Nemá to však vplyv na cenu ani rýchlosť servisného zásahu.
Máme po celom Slovensku aj zmluvné servisné firmy, aby sme boli schopní zasiahnuť v čo najkratšom možnom čase v každom regióne. Špecialne technológie však servisujú len naši na to školení servisní technici. Sú aj prípady, kedy prichádzaju k zásahom technici priamo od výrobcu, to sú však skôr vynimočné prípady a v zásade len pri naozaj špecialnych potravinárskych technológiach.
Ide však o to, že vás nikdy nenecháme v problémoch. Strategické náhradne diely a hlavne náhradné diely, ktoré majú väčšiu obrátkovosť sa snažíme držať vždy skladom. Naši servisní technici tak môžu včas opraviť pokazené zariadenie a predísť tak škodám, ktoré by prevádzkovateľom mohli vzniknúť pri odstávke zariadenia, najmä nejkého kľúčového pre chod prevádzky.
Kratke zhrnutie našich servisných služieb :
- Servisné vozidlá našich technikov sú vybavené tak, aby servisní technici mohli čo najviac opráv vykonať priamo u zákazníka.
- Vysoký dôraz kladieme na technické a praktické vzdelávanie našich servisných technikov. Technici absolvujú odborné školenia priamo vo výrobných závodoch, Najviac však naši servisní technici získavajú skúsenosti priamo v teréne pri servisných zásahoch, často ojedinelých, špecifických, tiež si zyšujú svoju odbornosť aj účasťou na montážach neraz veľmi náročných technológií.
- Držíme množstvo náhradných dielov na sklade a veľa z týchto náhradných dielov aj voľne predávame. Dodávame náhradne diely aj na mnohé nami nedodané technológie ( nie na všetky, ale vieme a vykrývame veľa značiek obsiahnutých na Slovenskom trhu ).
- Aby sme poskytovali zákazníkom tie najlepšie servisné služby a prispeli tak k celkovému znižovaniu finančných prostriedkov vynakladaných na opravy jednotlivých zariadení, a samozrejme aj znižovanie strát prevádzkovateľov na odstávkou nefunkčného zariadenia, poskytujeme zákaznikom okrem štandardného záručného a pozáručného servisu aj možnosť využitia výhodného systému preventívnych servisných prehliadok.
Servis zadarmo ?
Áno, ale jedine v oprávnenej záruke !
Tak, ako aj lekárska starostlivosť nie je zadarmo, tak ani starostlivosť o zariadenia nie je zadarmo. Servisného gastro-technika a už vonkoncom špičkového si nekúpite v žiadnom obchode, čo je určite každému jasné.
V školách sa toto remeslo NEUČÍ ! Technikov si musíme vychovávať a školiť sami, ... chce to dlhú dobu, trpezlivosť, z ich strany aj ochotu sa neustále učiť, nestači to raz, či pár krát, ale naozaj je to celoživotná zaležitosť. Takže si technikov prosim vážte, nie je to bežný druh, je to vzácny druh remeselníka !
Dispečing servisu: +421 903 40 40 47
Prosime vás, vo vlastnom záujme - pre urýchlenie servisného zásahu a pre prípravu technikov všetkým potrebným na výjazd k servisnému zásahu na vaše zariadenie je vždy potrebné uviesť čo najviac detailov o poruche. Ako sa prejavuje, kto poruchu zistil a kedy, prípadne zaslať aj obrázok, či krátke video ako sa zariadenie správa. Moderné zariadenia, v prípade akejkoľvek poruchy vypisujú chybový kód, ktorý značným spôsobm uľahčí servisnému technikovi identifikáciu problemu.
V terminoch, kedy sa nakopí veľa práce, majú uprednostnenie na servisný zásah zákaznici, ktorí majú technológie z našej obchodnej ponuky a od nás !.
Ak máte záujem o servisné služby napíšte nám sem :